Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

Μίμης Πλέσσας: «Όλα όσα σήμερα με δικαιώνουν δεν ήταν αυτά για τα οποία με κατηγόρησαν;»

Πρόσφατα o Μίμης Πλέσσας συστήθηκε με μια άλλη ιδιότητα, αυτήν του ζωγράφου, με έργα που δημιούργησε την τελευταία 20ετία. Τι προσπάθησε να αναδείξει με την «Απεικόνιση»; Τα κατάφερε;
 «Περιμένω από εσάς να με κρίνετε αυστηρό και να μου πείτε αν τα κατάφερα, γιατί εγώ δεν έκανα τίποτα παραπάνω από το να επιμένω πεισματικά, να έχω φωνή και μια έκφραση όταν συνθήκες απερίγραπτες, όπως οι θεομηνίες που έπληξαν το σπιτικό μου (πυρκαγιές, σεισμοί), φίμωναν τη μουσική μου γλώσσα και εγώ έψαχνα να κάνω κάτι που να εκφράζει την αντίσταση, να μειώνει την απελπισία και να πυργώνει την ελπίδα. Σχολαστικός έψαξα να δω πώς χαρακτηρίζουν οι κριτικοί αυτό που έκανα και έμαθα ότι αποκαλείται art povera (η τέχνη του φτωχού). Και να μη σας κάνω τον έξυπνο, γιατί υπάρχει τεράστια φιλολογία αλλά και πολλοί μεγάλοι καλλιτέχνες που ισχυροποίησαν με συγκλονιστικές δημιουργίες τους την τέχνη του φτωχού» » τόνισε στο Καρφί.
-Υπάρχει κάτι που δεν έχετε κάνει, αλλά έχετε βάλει στόχο να κάνετε;
«Δίκαια με προκαλείτε και καλά να πάθετε, γιατί θεωρώ ότι όσα έχω κάνει είναι απλώς ικανή προθέρμανση για μια μελλοντική ανηφορική διαδρομή. Και πιστέψτε με, δεν είναι τρόπος του λέγειν, γιατί με συνείδηση ξέρω πως αυτά που κάνω σήμερα είναι εύκολη βορά των αντιφρονούντων και ειλικρινά ΝΑ ΣΚΑΣΩ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ. Σάμπως όλα όσα σήμερα με δικαιώνουν δεν ήταν αυτά για τα οποία με κατηγόρησαν;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.