Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

Πέγκυ Ζήνα: «Πέρασα πολλές δυσκολίες μικρότερη»

ΗΠέγκυ Ζήνα  έχει περάσει δυσκολίες και δεν το κρύβει.
Η τραγουδίστρια προσέχει την εμφάνιση της και είναι υπέρ αυτών που ομορφαίνουν μια γυναίκα. ««Δεν έχω ανασφάλεια με τον χρόνο. Ανήκω στις γυναίκες που όταν το θελήσουν οι ίδιες μπορούν και έχουν ένα καλό αποτέλεσμα. Όταν κάνω διατροφή και γυμναστική έχω πολύ καλό αποτέλεσμα. Τώρα, σε ό,τι αφορά το πρόσωπο μου το προσέχω και δεν έχω κανένα πρόβλημα με το μπότοξ και τις όποιες μικροεπεμβάσεις. Είμαι υπέρ όλων αυτών που μπορούν να ομορφύνουν μια γυναίκα και κατά αυτών που μπορούν να παραμορφώσουν μια γυναίκα», εξήγησε στη real και συνέχισε για τον τίτλο που θα έβαζε στη ζωή της. «Να περπατάω εδώ μαζί σου». Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη μέχρι τώρα. Μου έχουν πάει όλα πολύ καλά. Ακόμα και οι άσχημες στιγμές μου έμαθαν πράγματα. Πέρασα πολλές δυσκολίες μικρότερη, απλώς κάποια υπερθεϊκή δύναμη με έκανε να αντέξω και να ζήσω. Τα τελευταία 20 χρόνια όμως. τόσο στην προσωπική όσο και στην επαγγελματική μου ζωή, είναι περισσότερες οι χαρές. Αυτό μου δίνει τη δύναμη να αντιμετωπίζω την οποιαδήποτε δυσκολία».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.