Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

Μάριος Φραγκούλης: «Το πιο δύσκολο κοινό είναι…»

Για το αν έχει άγχος απέναντι στην εικόνα που θα αποκομίσει το κοινό κατά τη διάρκεια μια παράστασης μίλησε ο Μάριος Φραγκούλης.
«Η εικόνα εκεί να κάνει με το θάρρος που έχει ένας καλλιτέχνης να κάνει νέα πράγματα. Πρέπει να έχεις θάρρος και αγάπη γι αυτό που κανείς και αν το πιστέψεις πραγματικά, τότε όλο αυτό θα περάσει και στο κοινό. Εκείνο που πιστεύω σίγουρα είναι ότι πρέπει να σέβεσαι το κοινό σου. Το κοινό επιλέγει ποιον θα δει, οπότε, ναι. Έχω αφοσίωση στη δουλειά μου και εδώ και πάρα πολλά χρόνια προσπαθώ να την υπηρετήσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Έχω στο μυαλό μου σε ποιους απευθύνομαι, τι είναι αυτό που παρουσιάζω, ποιος είναι ο λόγος που παρουσιάζω αυτή την παράσταση. Γιατί δεν έχει σημασία να πραγματοποιείς μια παράσταση, αλλά να έχεις και ένα λόγο που το κάνεις. Άρα, ξεκινά από την προσωπική σας ανάγκη να εκφράσετε κάτι. Σίγουρα είναι μια εσωτερική αναζήτηση που θέλω να μοιράζομαι με το κοινό μου», λέει στο Εγώ ενώ αποκαλύπτει ποιο είναι το πιο απαιτητικό κοινό. «Στην Ιαπωνία, όπου έχω πραγματοποιήσει 9 συναυλίες. Μπορώ να πω ότι εκεί τα πράγματα έπρεπε να ήταν όλα στην εντέλεια και με φοβερή γραφειοκρατία. Έπρεπε να είναι όλα μελετημένα και έτοιμα σχεδόν 6 μήνες πριν. Αλλά μέσα μου είμαι πάντα έτοιμος. Προσωπικά δεν βρίσκω καμία διαφορά μεταξύ μιας επαρχιακής πόλης ή του Τόκιο. Εγώ πάντα δίνω αυτό που έχω μέσα μου χωρίς να κάνω εξαιρέσεις», καταλήγει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.