Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2015

Stan: «Δεν είμαι ο τύπος που αναλώνει τη ζωή του στα κλαρινογαμπριλίκια»

Ο Stan σε συνέντευξή του μίλησε για τη ζωή του μετά την δημοσιότητα που έχει γνωρίσει.
Έχεις βαρεθεί να σου μιλούν άγνωστοι την ώρα που πίνεις καφέ;
«Δεν είμαι ο τύπος που αναλώνει τη ζωή του στους καφέδες και στα κλαρινογαμπριλίκια. Δεν θέλω να δίνω δικαιώματα».
 Έχεις παίξει το παιχνίδι των media;
«Ποτέ δεν έχω μπει στη διαδικασία να κάνω κάτι που δεν μου άρεσε η δεν με εξέφραζε. Νομίζω ότι ο κόσμος το καταλαβαίνει. Νομίζω ότι αυτό με κάνει να ξεχωρίζω σε σχέση με τους υπόλοιπους»
Τα «μπράβο» τα ακούς περισσότερο από τους νέους;
«Τα ακούω από τριανταπεντάρηδες, σαραντάρηδες, πενηντάρηδες. Δεν έχουν σημασία οι ηλικίες. Αρκεί ένα τραγούδι να μιλήσει στην ψυχή σου. Όλοι μας έχουμε συναισθήματα μέσα μας. Κάποιοι βέβαια προσπαθούν καλά να τα κρύβουν».
Πώς ορίζεις την επιτυχία;
«Επιτυχία δεν είναι ούτε τα χρήματα, ούτε τα ψευτοβραβεία, ούτε τα ψευτοπαπαράτσι, ούτε καν η άσκοπη αναγνωρισιμότητα. Επιτυχία είναι η εκτίμηση του κόσμου. Ένα «μπράβο» στο σούπερ μάρκετ. Επιτυχία είναι το σφίξιμο του χεριού από κάποιον που εσύ δεν ξέρεις, ενώ εκείνος σε αισθάνεται οικείο του μόνο και μόνο επειδή κάποιο τραγούδι σου άγγιξε την ψυχή του».
Είσαι 28 χρόνων. Αισθάνεσαι ξεχωριστός σε σχέση με τους συνομήλικους σου;
«Οι περισσότεροι από τους συμμαθητές μου δεν έχουν απογαλακτιστεί ακόμα. Ένας από τους κολλητούς μου, κοντά στα 40, ζει ακόμα με την οικογένειά του. Ποτέ δεν μπήκα στη διαδικασία να φοβηθώ τη ζωή. Ίσα-ίσα που από πολύ μικρός παλεύω για τα όνειρά μου. Έτσι με έμαθαν οι γονείς μου».
Κάποιοι λένε ότι δεν φοβόσουν τη ζωή επειδή είχες την οικονομική άνεση να αντιμετωπίσεις το οποιοδήποτε πρόβλημα…
«Όσοι το λένε, κάνουν τεράστιο λάθος».
Πηγή: Down Town Κύπρου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.