Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

Ζήνα: «Επί 5 χρόνια με ρωτούσαν πότε θα κάνω παιδί. Είχα κουραστεί»

Η Πέγκυ Ζήνα ήθελε πολύ να κάνει ένα παιδί.
Το όνειρό της έγινε πραγματικότητα με τον άντρα της ζωής της. Ωστόσο, αρκετοί ήταν εκείνοι που πίστευαν ότι η τραγουδίστρια προσπάθησε για ν’ αποκτήσει την κόρη της.
«Δεν το προσπαθούσα. Κάποια στιγμή, στα 34 μου, ένιωσα ότι ήθελα , να κάνω παιδί. Μάλλον επειδή σε όλα μου ήμουν παραδοσιακή, ο κόσμος πάντα είχε την αντίληψη ότι ήμουν παλαιών αρχών και της άποψης ότι αμέσως μετά το γάμο σειρά έχουν οι απόγονοι. Εγώ όμως δεν παντρεύτηκα τον Γιώργο με τη σκέψη ότι έπρεπε να κάνουμε παιδί. 'Ημασταν ήδη έντεκα χρόνια μαζί και κάποια στιγμή είπαμε απλά να παντρευτούμε κιόλας. Τότε ήμουν πολύ εργασιομανής, δεν είχα στο μυαλό μου να αποκτήσω ένα παιδί γιατί πάντοτε ήθελα, όταν το κάνω, να έχω και το χρόνο να ασχοληθώ μαζί του. Δεν μου άρεσε καθόλου η ιδέα να το μεγαλώσει η μητέρα μου ή κάποια νταντά» αποκάλυψε στο Εγώ η τραγουδίστρια και συνέχισε για το παιδί: «Πάρα πολύ. Κράτησε πέντε χρόνια. Είχα κουραστεί. Το 2010 όμως ένιωσα ότι χτύπησε το καμπανάκι μέσα μου και ήθελα πλέον συνειδητά να γίνω μαμά. Εκείνη την περίοδο με πήρε τηλέφωνο ο Δημήτρης Μητροπάνος προτείνοντας μου να συνεργαστούμε. Δέχθηκα αυτή την κορυφαία πρόταση που αποτελούσε όνειρο ζωής. Η λατρεμένη μου Βένια, η γυναίκα του Δημήτρη, που θα τη νιώθω πάντα οικογένεια μου, μου είχε πει «Σταμάτα τη δουλειά όταν μείνεις έγκυος και όχι για να μείνεις έγκυος, γιατί αν το κάνεις αυτό, από το άγχος σου δεν θα καταφέρεις να κάνεις παιδί». Ήταν σαν να τρύπησε το μυαλό η κουβέντα της. Η Ηλέκτρα ήρθε στη ζωή μου ενώ δούλευα με τον Δημήτρη Μητροπάνο. Ήταν καρμικό. Όλα όσα συνέβησαν εκείνα τα δύο χρόνια που ήμασταν μαζί με τον Δημήτρη ήταν μόνο για καλό. Ήταν τεράστια επαγγελματική καταξίωση, ενώ ήρθε και η ολοκλήρωση της οικογένειας μου»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.