Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

Τα αγαπημένα Χριστούγεννα του Σάκη Ρουβά

Ο Σάκης Ρουβάς αγαπάει τις οικογενειακές γιορτές.
Μέσα σε αυτές είναι και τα Χριστούγεννα. «Αγαπώ τα Χριστούγεννα, όπως και το Πάσχα και γενικότερα όλες τις γιορτές που φέρνουν τους ανθρώπους κοντά. Δεν μπορώ να εντάξω σε μία κατηγορία όλα τα Χριστούγεννα των παιδικών μου χρόνων. Υπήρξαν κάποια πολύ ευτυχισμένα, αλλά και κάποια άλλα όχι τόσο εύκολα και όμορφα» είπε στο Εγώ και συνέχισε: «Θυμάμαι ότι πήγαινα να πω τα κάλαντα και με το χαρτζιλίκι που έβγαζα πηγαίναμε με τα αδέλφια μου και αγοράζαμε οι ίδιοι τα δώρα μας. Αλλά είναι μια ωραία ανάμνηση. Έζησα πολύ φτωχικά όλη την παιδική μου ηλικία. Υπήρχαν αντιξοότητες στην οικογένεια Οι δικοί μου χώρισαν όταν ήμουν δώδεκα ετών και αντιμετωπίσαμε δυσκολίες. Αυτό συνεχίστηκε μέχρι τα πρώτα μετεφηβικά μου χρόνια, μέχρι να ξεκινήσω να ασχολούμαι επαγγελματικά με το τραγούδι»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.