Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

Ηλιάδη: «Αν πίστευα ότι δεν ήμουν άξια δεν θα έπιανα ποτέ το μικρόφωνο»

Η Αγγελική Ηλιάδη έχει νοιώσει αδικημένη.
Η τραγουδίστρια παραδέχεται πως έχει συνεργαστεί με ανθρώπους που προσπάθησαν να την εκμεταλλευτούν. «Πολλές φορές στο παρελθόν, όταν αντιμετώπιζα δυσκολίες ή πόλεμο από συνεργάτες μου, απογοητευόμουν και ήθελα να τα παρατήσω. Τώρα αισθάνομαι πολύ πιο δυνατή και ώριμη να αντιμετωπίσω καθετί. Πέρασαν από την επαγγελματική μου ζωή κάποιοι άνθρωποι που λειτούργησαν νια το προσωπικό τους συμφέρον, με αποτέλεσμα να μην παρουσιάζεται η δουλειά μου όπως έπρεπε. Αυτό μου έκανε κακό, γιατί αισθανόμουν ότι πάλευα χωρίς να μπορώ να πάρω αυτό που μου άξιζε. Υπήρξαν συνεργάτες που μου είπαν «ή μου δίνεις λεφτά ή δεν θα γίνει η δουλειά σου». Αλλά δεν ξεκίνησα χθες αυτό το επάγγελμα Αν πίστευα ότι δεν ήμουν άξια, δεν θα έπιανα ποτέ το μικρόφωνο»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.