Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Θέμης Αδαμαντίδης: «Με «βαρούσαν» συνέχεια. Αδικήθηκα σε κάποιες φάσεις της ζωής μου»



Είναι γνωστό ότι ο Θέμης Αδαμαντίδης πέρασε μία περίοδο που είχε μπλέξει με ναρκωτικές ουσίες. Τι του έμαθε αυτή η εμπειρία; 
 «Είχα μία περιπέτεια σε μια περίοδο της ζωής μου που ήταν πολύ επιτυχημένη. Μου κόστισε επαγγελματικά. «Χρεώθηκα» μια ολόκληρη ιστορία, μια εποχή μάλιστα που δεν κάπνιζα καν- ξεκίνησα το κάπνισμα στα τριάντα δύο μου. Βρέθηκε τότε ένα «τσιγάρο» στο αυτοκίνητο μου το οποίο ανήκε στην πραγματικότητα σε κάποιον άλλο. Δεν ήταν καν δικό μου. Παρ' όλα αυτά, κόστισε σε εμένα. Για τον καθένα λένε διάφορα, έτσι και για μένα Και μη νομίζεις ότι για αυτούς που δεν λένε, γιατί δεν γνωρίζουν τι συμβαίνει, πως είναι πιο καθαροί. Εν πάση περιπτώσει, θα το υποστώ και αυτό. Εγώ αγαπώ τον κόσμο, σέβομαι τον καθένα και δεν με αφορά τι κάνει στην προσωπική του ζωή, αρκεί να μην ενοχλεί τον άλλο» τόνισε στο ΕΓΩ.
-Πιστεύεις ότι πολλοί βρήκαν σε αυτό το γεγονός την αφορμή να χτυπήσουν την καριέρα σου;
«Βεβαίως. Όταν αθωώθηκα στο δικαστήριο, ίσα που αναφέρθηκε μία μόνο φορά στον Τύπο και δεν ξέρω σε πόσα έντυπα. Όταν είχα όμως κατηγορηθεί, με «βαρούσαν» συνέχεια. Ωστόσο, όταν σε κοιτάει κάποιος την ώρα που μιλάς γι' αυτά, αντιλαμβάνεται ότι δεν έχεις κρατήσει κακία σε κανέναν. Σε ποιον να κρατήσω κακία; Έτσι είμαι ως άνθρωπος. Δεν θα σπαταλήσω χρόνο με το να κρατήσω κακία, να ασχοληθώ, να μιλάω για κάτι που έγινε. Αδικήθηκα σε κάποιες φάσεις της ζωής μου. Δεν θα επιτρέψω όμως να επιβαρύνει τελικά εμένα αυτό με το να μην το ξεπερνώ και να το θυμάμαι μια ζωή. Δεν έκανα εγώ κακό σε κάποιον, άλλος έκανε σε εμένα. Θα έπρεπε εκείνος να υποστεί το κόστος, όχι εγώ. Εγώ θέλω να συνεχίσω τη ζωή μου και να είναι η ψυχή μου ανάλαφρη. Δεν γουστάρω να κρατάω κακία».
-Φοβήθηκες τότε;
«Αισθανόμουν ότι ήρθε πάνω μου και με πλάκωσε η πόλη που ζούσα. Ποιος να το καταλάβει όμως αυτό το πράγμα; Γιατί όντως δεν ήμουν εγώ. Δεν ήταν κάτι που έκανα. Δεν ήταν δικό μου. Δεν ασχολούμουν μ' αυτό. Κι όμως έγινε.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.