Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

Κώστας Μαρτάκης: «Δεν γίνεται ν’ αρέσουμε σε όλους»

Ο Κώστας Μαρτάκης έχει ακούσει διάφορα όλα αυτά τα χρόνια που βρίσκεται στον χώρο του τραγουδιού.
«Μου γύρισε το μάτι αλλά την ώρα της συνέντευξης ήμουν ψύχραιμος. Μετά εκνευρίστηκα τρελά. Είχε σχέση με τη δουλειά, με πρόσβαλαν, αλλά δεν απάντησα. Νομίζω πως λιγοστεύουν οι αντοχές μεγαλώνοντας» είπε στο Πρώτο Θέμα και συνέχισε: «Στα δέκα χρόνια δισκογραφίας έχω ακούσει πολλά. Το χειρότερο ήταν όταν έλεγαν από το δελτίο του STAR ότι είμαι ατάλαντος, άφωνος, χοντρός και αλλήθωρος. Με το «χοντρός και αλλήθωρος» γελάς, αλλά δεν μου άρεσε το «ατάλαντος». Όταν εκτίθεσαι, βέβαια, πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να δεχτείς και αρνητικά σχόλια. Δεν γίνεται να αρέσεις σε όλους. Και η εκπομπή ξέρω ότι δεν αρέσει σε όλο τον κόσμο, αλλά το MEGA, οι συνεργάτες μου είναι ΟΚ, και αυτό είναι που με νοιάζει. Όπως λέει και το τραγούδι, δεν γίνεται να αρέσω σε όλους»
AdTech Ad

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.