Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Ε. Κοκκίνου: «Δεν ξέρω αν θα ξαναπαντρευτώ»

Πιο λαμπερή και χαλαρή από ποτέ, η Έλλη Κοκκίνου μιλάει σε γνωστό εβδομαδιαίο περιοδικό για το ενδεχόμενο να αποκτήσει δεύτερο παιδί, αλλά και για το αν σκοπεύει να παντρευτεί ξανά.

Θέλεις να κάνεις δεύτερο παιδί; «Θέλω, πολύ. Δεν ξέρω όμως αν θα τα καταφέρω».

Μήπως μετά το διαζύγιό σου αποχαιρέτησες και τα όνειρα για μια οικογενειακή ζωή; «Όχι, μου αρέσει πολύ ο θεσμός της οικογένειας. Μου αρέσει η οικογενειακή κατάσταση γενικότερα».

Οικογενειακή κατάσταση στο πλαίσιο ενός δεύτερου γάμου; «Αυτό δεν το ξέρω. Τον γάμο τον έκανα. Δεν ξέρω πώς θα τα φέρει η ζωή και αν θα ξαναπαντρευτώ ποτέ».

Πέρασες έναν δύσκολο χρόνο. Αντιμετώπισες ένα διαζύγιο από τη μία, αλλά και μια νέα σχέση, λίγο ασυνήθιστη για τα συμβατικά πρότυπα της ελληνικής showbiz. Είχες κάποια τακτική στο πώς θα χειριστείς δημόσια τα όσα σου συνέβησαν;


«Όχι. Κάθε άλλο. Δεν το οργάνωσα και δεν οργανώνω ποτέ το πώς θα διαχειριστώ δημοσίως οτιδήποτε συμβαίνει στην προσωπική μου ζωή. Είμαι πάντα ο εαυτός μου. Όπως άλλωστε ήμουν και τώρα, δεν κρύφτηκα. Βγήκα και είπα κάποια πράγματα και αυτό το σεβάστηκαν τα περισσότερα μέσα ενημέρωσης. Μου το έδειξαν με τον τρόπο τους. Γενικά, τα media δεν έχουν κανιβαλίσει και δεν έχουν φτηνύνει καμία στιγμή της ζωής μου. Γι’ αυτό και έχουμε έναν αλληλοσεβασμό με όλους τους ρεπόρτερ».

«Σε καμία περίπτωση δεν φανταζόμουν τον εαυτό μου με μικρότερο άνδρα. Πριν από δύο χρόνια, το συζητούσαμε με μια φίλη μου εντελώς φιλολογικά και κάποια στιγμή θυμάμαι πως τη ρώτησα: “Ποια είναι η μεγαλύτερη διαφορά ηλικίας που είχες με έναν άνδρα”; “Δεκαπέντε χρόνια μικρότερος” μου απάντησε εκείνη “Είσαι τρελή; Τι βρίσκεις σε δεκαπέντε χρόνια νεότερο;” της είπα. Και όμως, είναι να μη σου τύχει».

Ενώ στην ερώτηση από πότε άρχισε να βλέπει σοβαρά τη νέα της σχέση είπε:

«Περίπου στο δίμηνο μετά την πρώτη μας επαφή».

Πηγή: Down Town

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.