Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Πώς έχασε η Πέγκυ Ζήνα τα κιλά της εγκυμοσύνης της;

Στην καλύτερη περίοδο της ζωής της βρίσκεται τους τελευταίους μήνες η Πέγκυ Ζήνα μετά τη γέννηση της μονάκριβης κόρης της Ηλέκτρας.
Η δημοφιλής τραγουδίστρια ανανεωμένη και έτοιμη για την επιστροφή της στη νυχτερινή Αθήνα μιλάει στο περιοδικό HELLO μεταξύ άλλων για το πώς κατάφερε να χάσει τα κιλά της εγκυμοσύνης. Την άγχωσε η αλλαγή στο σώμα της και τι έκανε για να επαναφέρει το σώμα της στα παλιά του επίπεδα;
«Όχι. Έδωσα χρόνο στον εαυτό μου. Η δουλειά μου δεν με υποχρέωσε να επιστρέψω μέσα σε 40 μέρες, όπως άλλες γυναίκες. Όλες οι γυναίκες πρέπει να δώσουν χρόνο στον εαυτό τους. Μόλις γέννησα κι άρχισα να θηλάζω είδα το σώμα μου να επανέρχεται σιγά-σιγά», είπε αρχικά η τραγουδίστρια και συμπλήρωσε πως: «Μετά τον τρίτο μήνα από τη γέννηση της Ηλέκτρας άρχισα με μέτρο την άσκηση και επειδή δεν θέλω να πεινάω, άρχισα με μέτρο και τη διατροφή. Σήμερα έχω επανέλθει στο βάρος μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.