Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Τι θα κάνει το χειμώνα ο Πάνος;

Στα σκαριά βρίσκεται η συνεργασία του Πάνου Κιάμου με τους Goin’ Through. Ο τραγουδιστής σε λίγες ημέρες ολοκληρώνει τις εμφανίσεις του με τους REC στη Θεσσαλονίκη.

Οι προετοιμασίες είναι πυρετώδεις καθώς θα έχουμε την ευκαιρία να τους απολαύσουμε τον επόμενο μήνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.