Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Xρήστος Δάντης: Η τιμή που του έκανε ο Πάριος

Ο Χρήστος Δάντης τραγούδησε με μεγάλη επιτυχία το κομμάτι «Το παλιό μου παλτό» σε μουσική Λάκη Παπαδόπουλου και στίχους της Σάνυ Μπαλτζή.
Πρόσφατα το ερμήνευσε και ο Γιάννης Πάριος, πως αισθάνθηκε γι’ αυτό;
«Τι τιμή κι αυτή. Κι ας μην έχω γράψει εγώ το κομμάτι, πιστεύω πως έχω βάλει πάνω του μια σφραγιδούλα. Ενώ ήθελα πάρα πολύ να το ακούσω, θα δίσταζα από ντροπή και δέος να ακούσω τον Πάριο να ερμηνεύει ένα τραγούδι, που έχω τραγουδήσει εγώ».
Τέλος δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο επεισόδιο στο «Dome»:
«Στο “Dome” είχα δίκιο, κόντεψαν να μου βγάλουν το μάτι, ήταν μια άτυχη στιγμή. Ήρθα να τραγουδήσω και να περάσω καλά, δεν το έκανα για τα φράγκα κι εκείνοι ήρθαν εκεί για να μετατρέψουν έναν χώρο με προδιαγραφές μουσικής σκηνής σε κωλάδικο και σαν κερασάκι στην τούρτα, να μου βγάλουν το μάτι. Μου ζήτησαν συγγνώμη εκ των υστέρων αλλά η αντίδραση μου ήταν “γεια σας φεύγω”».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.