Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Εξομολόγηση Γιώργου Γιαννιά: “Φοβήθηκα ότι θα χάσω την φωνή μου”

Ο Γιώργος Γιαννιάς μίλησε για την περιπέτεια υγείας του!
"Σοκαρίστηκα πολύ. Έδειξα εμπιστοσύνη, όμως, στο γιατρό μου, ο οποίος μου είπε: "Πρέπει να εισαχθείς τώρα στο νοσοκομείο και να κάνουμε την επέμβαση, ώστε να μην αντιμετωπίσεις στο μέλλον κάποιο μεγαλύτερο και ουσιαστικότερο πρόβλημα". Είχα αιμορραγικό πολύποδα στις φωνητικές χορδές μου." εξομολογήθηκε στον Γιάννη Βίτσα στο περιοδικό "ΕΓΩ". Και συνέχισε: "Το πρωινό που μόλις ξύπνησα και έφτυσα αίμα από το στόμα μου, πήγα αμέσως στο νοσοκομείο. Φοβήθηκα πολύ ότι δεν θα μπορέσω να τραγουδήσω ξανά και ότι θα χάσω τη φωνή μου. Το σκέφτηκα πολλές φορές και τρόμαζα στο τι μπορεί να με περιμένει. Ρωτούσα συνεχώς τους γιατρούς για κάθε λεπτομέρεια. Οι δώδεκα ημέρες αφωνίας που μου συνέστησαν, μου φάνηκαν αιώνας. Ένιωσα τον απόλυτο φόβο. Οι γιατροί, από την άλλη, το αντιμετώπισαν ως μία επέμβαση ρουτίνας. Για μένα, όμως, ήταν πολύ δύσκολο. Τρόμαξα πολύ, αλλά επειδή είμαι φύσει και θέσει αισιόδοξος άνθρωπος, πίστευα ότι όλα θα τελειώσουν καλά".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.