Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Νότης Σφακιανάκης: «Δε θα κάνω σε κανέναν το χατίρι να γίνω αυτό που θέλετε ορισμένοι»

Ο Νότης Σφακιανάκης ξεκαθάρισε σε συνέντευξή του ότι δεν έχει σκοπό να αλλάξει για κανέναν και για τίποτα και θα συνεχίσει να είναι αυτός που είναι.
«Αυτά που συμβαίνουν τώρα στην κοινωνία μας και πλέον τα σχολιάζετε όλοι, εγώ τα λέω από το 1991 και μάλιστα στην πρώτη εκπομπή που έκανα στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1. Δεν παρεκκλίνω των θέσεών μου. Δεν μιλώ μόνο θεωρητικά και φιλοσοφικά. Δε θα κάνω σε κανέναν το χατίρι να γίνω αυτό που θέλετε ορισμένοι. Είμαι ο Νότης, συμπεριφέρομαι έτσι από μικρό παιδάκι και δεν με ενδιαφέρει πώς συμπεριφέρονται οι δημόσια γράφοντες, που πάρα πολλές φορές δεν γράφουν την αλήθεια. Εγώ είμαι ο απέναντι. Είμαι υπέρ των μέσων που αναφέρονται στην αλήθεια, αλλά όχι σ’ αυτούς που έχουν εκμαυλίσει την αλήθεια» τόνισε στο ΕΓΩ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.