Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Δήμος Αναστασιάδης: «Ανέκαθεν μου άρεσε ο στρατός»

Ο Δήμος Αναστασιάδης έχει καταταγεί στο στρατό και αυτή είναι μια καινούργια εμπειρία για τον ίδιο. Πώς αισθάνεται που πήγε φαντάρος;
«Ανέκαθεν μου άρεσε ο στρατός. Είναι μια ξεχωριστή και καινούργια εμπειρία που θέλω να την ζήσω. Μου αρέσει να προσαρμόζομαι σε διαφορετικές καταστάσεις και να περνάω καλά. Φοράω χακί, έχω καινούργιο κρεβάτι, συναναστρέφομαι με διαφορετικούς ανθρώπους και κάνω καινούργιους φίλους. Πιστεύω ότι ο στρατός είναι μέσα στην ζωή κάθε άντρα χωρίς αυτό να σημαίνει πως όσοι δεν πηγαίνουν είναι ανολοκλήρωτοι. Ο κάθε άνθρωπος έχει τις δικές του ανάγκες και πεποιθήσεις. Εγώ επειδή είμαι λίγο πειθαρχημένος, θεωρώ ότι θα μου κάνει καλό» τόνισε στο Θέμα. «Κάποια πράγματα που θεωρώ δεδομένα ίσως αλλάξουν όσον αφορά στο θέμα της πειθαρχίας. Από την άλλη δεν είμαι τραγικά απείθαρχος γιατί έχω ασχοληθεί χρόνια με τον αθλητισμό και ξέρω από μικρό παιδί πώς είναι να υπακούς σε εντολές» συνέχισε.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.