Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Άννα Βίσση: «Ευτυχία και παράδεισος για μένα είναι η αγκαλιά της κόρης μου!»

Η Άννα Βίσση εξομολογήθηκε ότι αυτή την περίοδο είναι ευτυχισμένη στη ζωή της. Μπορεί να μην είναι ερωτευμένη αλλά δεν της λείπει η αγκαλιά καθώς η μεγαλύτερη είναι εκείνη της κόρης της.
«Ευτυχώς έχω την ωραιότερη αγκαλιά του κόσμου. Την αγκαλιά της κόρης μου! Αυτό είναι ευτυχία και παράδεισος για μένα. Είναι άλλη η ασφάλεια μέσα στην αγκαλιά του παιδιού σου. Αλλά μου λείπει τώρα, επειδή δεν είναι κοντά μου αυτή την περίοδο», δήλωσε στο περιοδικό «Down Town Κύπρου». Η Σοφία λείπει στο εξωτερικό και η τραγουδίστρια είπε αν της λείπει η κόρη της στην καθημερινότητά της. «Και ναι και όχι. Σου λέω όχι, επειδή ξέρω ότι εκείνη δεν με θέλει μέσα στα πόδια της όλη μέρα. Άλλωστε, κανένα παιδί δεν θέλει τους γονείς του να είναι συνεχώς δίπλα του. Όσο κι αν ταιριάζουμε και λέμε ότι μπορούμε να είμαστε και φίλες, έχει το δικό της χρόνο και χώρο, μακριά απ' όλους μας. Αυτό, όμως, είναι και το ωραίο: Να βλέπεις το παιδί σου να προχωρεί, να ανθεί, να κάνει τα δικά του βήματα στη ζωή. Τότε αισθάνεσαι πολύ υπερήφανος για εκείνο. Κι εγώ είμαι πολύ υπερήφανη για τη Σοφία μου!».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.