Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Κατερίνα Στανίση: “Τραγουδίστρια ήμουν, δεν ήμουνα καμιά π@@τ@@@”

Η Κατερίνα Στανίση μίλησε για το τραγούδι και τα πρώτα βήματά της και αναφέρθηκε στις δυσκολίες που πέρασε!
"Το τραγούδι ήταν πάντα η χαρά μου, η λύπη μου, η στενοχώρια μου, το μαράζι μου, το ντέρτι μου. Ξεκίνησα να τραγουδώ στη Λάρισα, 18 χρόνων κοριτσάκι, στο Mocambo. Σπουδαίο μαγαζί! Μετά, επειδή έκανα σουξέ, μου έκαναν πρόταση, ήρθα στην Αθήνα και άρχισα να τραγουδώ σε ένα μαγαζί κοντά στον Φλοίσβο, στο «Χίλια Φώτα». Πρώτο όνομα εκεί ήταν η Ρίτα Σακελλαρίου, μετέπειτα πεθερά μου. Κάποιοι άντρες που έρχονταν στο μαγαζί με παρεξηγούσαν. Το δικαιολογώ, όμως, γιατί λειτουργούσαν κάπως διαφορετικά τα πράγματα στη διασκέδαση τότε – και όχι μόνο στην Αθήνα. Κάνα δυο που θεώρησαν ότι εκεί δεν ήμουνα για να τραγουδάω αλλά για να κάνω κονσομασιόν, με το που άπλωναν το δάχτυλό τους για να μου πιάσουν το πόδι, τους έδινα μία με το χέρι μου και τους άφηνα σύξυλους. Τραγουδίστρια ήμουν και πήγαινα για να βγάλω το μεροκάματο ώστε να ζήσω εγώ και η οικογένειά μου – δεν ήμουνα καμιά π@@τ@ν@" είπε στο Lifo η τραγουδίστρια!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.