Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Γιώργος Σαμπάνης: «Προσπαθώ τα τραγούδια μου να έχουν διάρκεια στο χρόνο»

Νιώθει περισσότερο δημιουργός ή τραγουδιστής ο Γιώργος Σαμπάνης;
«Δύσκολη ερώτηση. Μ' αρέσει πολύ να τραγουδώ τις σκέψεις μου αλλά και των φίλων μου δημιουργών. Όταν πάλι γράφω τραγούδια, νιώθω μεγάλη περηφάνια. Προτιμώ πάντως να ερμηνεύω εγώ τα τραγούδια μου» τόνισε χαρακτηριστικά με δηλώσεις του σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό TVΈθνος. Πιστεύει στον διαχωρισμό του λεγόμενου έντεχνου από το πιο εμπορικό τραγούδι; «Όχι. Πιστεύω στο καλό και το κακό τραγούδι. Καλό τραγούδι είναι αυτό που αντέχει στον χρόνο και εκφράζει τα συναισθήματα του κόσμου για πάρα πολύ καιρό. Κακό τραγούδι είναι αυτό που έπειτα από 3 μήνες δεν θα μας αφορά καθόλου. Εγώ προσπαθώ τα τραγούδια μου να έχουν διάρκεια στο χρόνο παράλληλα με την εμπορικότητα.» Γιατί προτιμά μικρότερους χώρους και όχι μεγάλες πίστες για να εμφανίζεται; « Δεν το κάνω επειδή θεωρώ τον εαυτό μου έντεχνο. Αυτό συμβαίνει γιατί θέλω να τραγουδώ αρκετή ώρα στον κόσμο, να είμαι με την ομάδα των μουσικών μου που δεν θέλω να τους αφήσω πίσω και γιατί μέχρι στιγμής δεν είχα κάποια φοβερή πρόταση από μπουζούκια που θα με έκανε ν' αφήσω αυτό που κάνω τόσο καιρό.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.