Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Η αποκάλυψη του Πανταζή: «Με τη Ζώζα όταν χάσαμε το δεύτερο παιδί μας χωρίσαμε»

Ο Λευτέρης Πανταζής είναι από τους καλλιτέχνες που δεν «μασάνε» τα λόγια τους.
Ο τραγουδιστής αποκάλυψε άγνωστες πτυχές της προσωπικής του ζωής όταν ήταν παντρεμένος με την Ζώζα Μεταξά. «Με τη Ζώζα όταν χάσαμε το δεύτερο παιδί, στεναχωρηθήκαμε και μετά χωρίσαμε κιόλας. Αλλά πάντα στην άκρη του μυαλού μου είχα το γάμο, γιατί μεγάλωσα μέσα σε μια μεγάλη οικογένεια και μου αρέσει. Απλά δεν έτυχε», δήλωσε στο Λοιπόν και συνέχισε: «Δίνω όμως ελαφρυντικά στον εαυτό μου, γιατί η δουλειά μου είναι πολύ δύσκολη και η γυναίκα που θα έρθει δίπλα μου πρέπει να έχει γερό στομάχι για να αντέξει. Οι καλλιτέχνες είναι ελεύθερα πουλιά. Μπορεί να γυρίζουν στη φωλιά τους, αλλά θέλουν να πετάνε και να είναι για τον κόσμο τους. Όταν νιώθουν εγκλωβισμένοι, φεύγουν».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.