Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Αφροδίτη Μάνου: «Έχω μοιράσει αφίσες και προκηρύξεις πολλές φορές»

Η Αφροδίτη Μάνου είναι αγωνίστρια και το δείχνει μέσα από τα τραγούδια της και τις κινήσεις της.
«Τα «Χαιρετίσματα» λειτούργησαν σαν συνθηματάκι. Το «Για πια Ελλάδα» δεν νομίζω ότι ήταν προφητικό. Έτσι έβλεπα τα πράγματα από τότε. Απλώς, δεν μπορούσα να φανταστώ το μέγεθος της καταστροφής στον οικονομικό τομέα», δήλωσε η τραγουδίστρια στο Εγώ και συνέχισε: «Είμαι μια πτωχή καλλιτέχνις . Δεν υπήρξα πλούσια και δεν έχω αποκομίσει κέρδη από αυτή την δουλειά. Περνώ κι εγώ δύσκολα όπως πολύς κόσμος. Έχω κατέβει στους δρόμους, έχω μοιράσει αφίσες και προκηρύξεις πολλές φορές στην ζωή μου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.