Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Δήμος Αναστασιάδης: «Ο στρατός φρενάρει την καριέρα σου»

Πόσο αγχώνει τον Δήμο Αναστασιάδη που θα μείνει πίσω επαγγελματικά για εννέα μήνες λόγω του στρατού;
«Η αλήθεια είναι ότι ο στρατός φρενάρει την καριέρα σου. Έχω άγχος γιατί κάνω ένα «στοπ» σε μια δύσκολη περίοδο αλλά δεν πιστεύω ότι θα μου κοστίσει. Αν κάποιος είναι να χαθεί από τον χώρο αυτό θα συμβεί άσχετα με τον στρατό. Μάλιστα αισθάνομαι ότι ο στρατός είναι πηγή έμπνευσης και πως σύντομα θα γράψω νέα τραγούδια» τόνισε στο Θέμα και συνέχισε: «Δεν θα εξαφανιστώ εντελώς. Μπορεί να κάνω κάποιες εμφανίσεις στις εξόδους μου και υπάρχουν οι συνεργάτες μου, η εταιρία μου και η μπάντα μου, που δουλεύουν για μένα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.