Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Λευτέρης Πανταζής: «Η φωνή μου επανήλθε την έκτη μέρα, σαν θαύμα»

Ο Λευτέρης Πανταζής μιλώντας σε πρόσφατη συνέντευξη του για το πρόσφατο πρόβλημα υγειάς του αποκάλυψε πως έχασε τη φωνή του από το σοκ και ενώ οι γιατροί του έλεγαν πως θα επανέλθει σε έναν – δυο μήνες, σαν θαύμα την έκτη ημέρα μίλησε.
«Μου εξήγησε ο γιατρός ότι αυτό που είχα ήταν από το σοκ και η φωνή μου θα επανέλθει σε 1-2 μήνες και με καθησύχασε. Έγινε όμως ένα θαύμα, την έκτη μέρα μίλησα! Το προλάβαμε το κακό. Ξεκίνησα μαθήματα και η λογοθεραπεύτρια μου, μια εβδομάδα μετά με έβαλε με το ζόρι στο στούντιο. Τραγούδησα τέσσερα κομμάτια, τα είπα εκπληκτικά και μετά έπεσα κάτω κι έκλαιγα». Όσο για το αν εκείνες τις δύσκολες ημέρες έκανε τον απολογισμό του είπε στο περιοδικό Λοιπόν: «Μάλωσα λίγο με τον εαυτό μου, που έτρεχα να τους προλάβω όλους, να μην τους χαλάσω το χατίρι και ξέχασα τελείως τον Λευτέρη. Και ήρθε και χτύπησε το καμπανάκι, για να μου πει πως όταν είναι καλά ο Λευτέρης, θα είναι καλά και όλοι οι άλλοι. Αυτό πρέπει να το βάλω στο μυαλό μου από εδώ και πέρα», καταλήγει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.