Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Οι δυσκολίες του Σφακιανάκη: «Φτωχαδάκι, ταλαιπωρημένος με πείνα, να μην έχω να φάω»

Ο Νότης Σφακιανάκης μίλησε για τις δυσκολίες που πέρασε στην ζωή του.
«Το 1990 – 1991 είχαμε μαζί με την Κίλι έξι ευρώ σε σημερινά λεφτά για να περάσουμε την ημέρα μας, πληρώνοντας και τα πάγια, ρεύμα, νερό , τηλέφωνο και για να ψωνίσουμε να φάμε, αλλά και να πάμε έναν κινηματογράφο μίας στις τόσες», είπε χαρακτηριστικά στο "Εγώ".
Και τόνισε:«Εγώ τα είχα αναμμένα ήδη τα δικά μου φώτα, έβλεπα. Δεν είμαι αυτός που είμαι, γιατί κάποιοι με έκαναν. Μπήκα απόλυτα προετοιμασμένος για να αντιμετωπίσω την επιτυχία ή την αποτυχία. Προερχόμουν από το τίποτα. Φτωχαδάκι, ταλαιπωρημένος με πείνα, να μην έχω να φάω. Αυτό με ενδυνάμωσε. Και δεν είχα απωθημένα, όπως έχω ακούσει από άλλους: "καλά δεν θα την κάνω; Θα σας απαυτώσω όλους"! Δεν επέτρεψα ποτέ στον εαυτό μου να ξεφύγω, να αλλάξω τρόπο ζωής και συμπεριφοράς, έχω συνέπεια», είπε.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.