Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Νίκος Οικονομόπουλος: «Δεν αφορά τον κόσμο το τι θα κάνω εγώ στην προσωπική μου ζωή»

Τι λέει ο Νίκος Οικονομόπουλος για τις παπαράτσι φωτογραφίες, τον κόσμο που ξύπνησε αλλά και για την προσωπική του ζωή;
Ο νεαρός τραγουδιστής μίλησε για τις παπαράτσι φωτογραφίες και είπε ότι είναι λογικό να σε ‘βρίσκουν’ όταν παίρνεις τηλέφωνο τον φωτογράφο και την κάμερα ότι είσαι στο τάδε καφέ με τον τάδε. Εν μέσος πλην σαφώς διευκρινίζει ότι κατά την προσωπική του άποψη δεν υπάρχουν παπαράτσι φωτογραφίες.
«Όταν είναι να πας για καφέ και παίρνεις τον φωτογράφο ή την κάμερα και τους λες ‘έλα πάρε με θα είμαι εκεί με τον τάδε και την τάδε να το τραβήξεις’ είναι φυσικό επόμενο να το δείξουν. Εγώ δεν το κάνω ποτέ οπότε… Αυτό πιστεύω εγώ ότι συμβαίνει. Δεν γίνεται να μάθει κάποιος που μένω. Δεν έχω δώσει ποτέ δικαίωμα. Δεν αφορά τον κόσμο τι θα κάνω εγώ στην προσωπική μου ζωή. Και χαίρομαι πάρα πολύ που η δουλειά μου πάει τόσο καλά και με επιτυχία χωρίς να υπάρχει αυτό στην μέση.», είπε στην κάμερα της εκπομπής «Κορίτσια για σπίτι».
Στην συνέχεια μιλάει για την επιτυχία που γνωρίζει σε κάθε του εμφάνιση και σε κάθε του βήμα. Ο Νίκος Οικονομόπουλος λέει ότι το αυθεντικό αρέσει στον κόσμο. Λέει:
«Βασικά για την επιτυχία πρέπει να έχει το ταλέντο να λες καλά τραγούδια. Όταν λες καλά τραγούδια και είσαι και αυθεντικός και αυτό που κάνεις το μοιράζεσαι με τον κόσμο απλόχερα, ο κόσμος το εισπράττει. Ο κόσμος δεν είναι καθόλου χαζός, και ούτε ήταν ποτέ χαζός που λένε ότι τώρα ξύπνησε ο κόσμος. Απλά τώρα θέλουν να ξυπνήσουν κάποιοι.»
Ενώ τέλος, δηλώνει ότι όταν είναι στην πίστα φλερτάρει με τις θαυμάστριες που βρίσκονται στο μαγαζί!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.