Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Κωνσταντίνος Αργυρός: «Δεν έχω μετανιώσει για καμία συνεργασία μου»

Με ποιο κριτήριο επιλέγει τους ανθρώπους με τους οποίους θα συνεργαστεί ο Κωνσταντίνος Αργυρός;
«Προσπαθώ πάντα να συνεργάζομαι με ανθρώπους με τους οποίους μπορώ να εξελιχθώ τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο» τόνισε ο Κωνσταντίνος Αργυρός στο περιοδικό Hello και συνέχισε αναφορικά με το αν έχει μετανιώσει για κάποιες από αυτές: «Δεν έχω μετανιώσει για καμία συνεργασία μου γιατί από όλες αποκόμισα εμπειρίες που με βοήθησαν να διαμορφώσω τον καλλιτεχνικό μου χαρακτήρα και την προσωπικότητά μου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.