Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Γιώργος Σαμπάνης: «Ακολουθώ την μοναξιά της μουσικής μου»

Ο Γιώργος Σαμπάνης θέλει να εκφράζεται μέσα από τους στίχους και την μουσική.
Ο τραγουδιστής τις περισσότερες φορές ερμηνεύει βιωματικά τραγούδια ή στίχους που τον αγγίζουν. «Τα περισσότερα τραγούδια είναι βιωματικά. Και να μην αφορούν εμένα, έχουν να κάνουν με καταστάσεις που βιώνουν πολύ δικά μου άτομα, με τα οποία συναναστρέφομαι καθημερινά. Μπορεί να είναι φυσικά και ιστορίες της στιχουργού , οι οποίες όμως με αφορούν, γιατί ίσως να έζησα κάτι ανάλογο στο παρελθόν ή απλώς να ου προκαλούν έντονα συναισθήματα , να με αγγίζουν», δήλωσε ο τραγουδιστής στο 7μέρεςtv και συνέχισε: «Δεν είμαι μυστήριος. Με την ειδική όμως, που φαίνεται και στο τραγούδι, ναι. Δεν συμβιβάζομαι, μπορώ ν’ αγαπήσω πάρα πολύ έναν άνθρωπο και να του τα δώσω όλα, αλλά κατά κύριο λόγο ακολουθώ την μοναξιά της μουσικής μου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.