Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Γιώργος Γιαννιάς: «Μου έκλεισαν το μικρόφωνο στην αρχή της δισκογραφίας μου»

Ο Γιώργος Γιαννιάς στην αρχή της καριέρας του αντιμετώπισε διάφορα προβλήματα, τα οποία δεν τον πτόησαν.
Αντιθέτως τον πείσμωσαν για να συνεχίσει. «Έψαχναν τρόπους ώστε να με καθυστερήσουν να φτάσω εκεί που ονειρεύομαι. Δεν είχαν αντιληφθεί όμως ότι ουσιαστικά κανείς δεν μπορεί να σταματήσει την πορεία που είναι διαγεγραμμένη να κάνει ο άλλος. Ότι είναι να σου δοθεί θα το λάβεις», δήλωσε ο Γιώργος Γιαννιάς στο Εγώ και συνέχισε: «Μου έκλεισαν το μικρόφωνο στην αρχή της δισκογραφίας μου. Ήμουν μάλιστα σε ένα μεγάλο σχήμα. Συνέχισα όμως να τραγουδάω. Αν τους έδειχνα ότι με πείραξε ή με στεναχώρησε , θα αισθανόντουσαν ότι πέτυχαν το σκοπό τους. Χαμογελούσα. Νομίζω ότι μ’ αυτήν τη στάση κάνεις τους άλλους να ανησυχούν».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.