Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Κωνσταντίνος Αργυρός: «Έχω μάθει να παλεύω για τα όνειρά μου»

Πόσο εύκολο είναι για έναν καλλιτέχνη να ηγείται ενός σχήματος σε νυχτερινό μαγαζί σε μια τόσο δύσκολη περίοδο;
«Η αλήθεια είναι πως διανύουμε μια δύσκολη εποχή όμως έχω μάθει να παλεύω για τα όνειρά μου. Έτσι άλλωστε με μεγάλωσε η οικογένειά μου. Όσες δυσκολίες και να έρχονται πρέπει να έχουμε στο νου μας ότι ζούμε σε μια αξιοζήλευτη χώρα. Πρέπει να μάθουμε όλοι μας να κοιτάμε συχνότερα τον ήλιο και να γεμίζουμε με γενναιότητα οτιδήποτε κι αν συμβαίνει γύρω μας» τόνισε στο Hellο ο Κωνσταντίνος Αργυρός.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.