Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Έλλη Κοκκίνου: «Όταν χώρισαν οι δικοί μου πέρασα μεγάλη κρίση»

Μία από τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής της εξομολογείται η Έλλη Κοκκίνου.
«Όταν μου ανακοίνωσαν το διαζύγιό τους οι γονείς μου, η αλήθεια είναι ότι πέρασα μια μεγάλη κρίση, αλλά στην πορεία όλα κύλησαν αρμονικά. Μεγάλωσα σε ένα υγιές περιβάλλον, αρμονικά και ευτυχισμένα. Είχα κοντά μου και τα αδέλφια μου αλλά και τον μπαμπά μου τον έβλεπα πολύ συχνά και κάναμε μαζί διακοπές» δήλωσε στην Espresso η τραγουδίστρια ενώ μιλά για τα δύο μεγαλύτερα αδέλφια της, από τον πρώτο γάμο του πατέρα της, τον Κώστα και τον Δημήτρη: «Ο Κώστας είναι 11 χρόνια μεγαλύτερος από μένα και ο Δημήτρης 10. Με προστάτευαν, με πρόσεχαν πάντα. Ήθελα να κάνω ό,τι έκαναν κι εκείνοι. Μάλιστα με έπαιρναν μαζί τους στο ψάρεμα ή στο κυνήγι όταν πήγαιναν με τον πατέρα μου. Είχα κι εγώ ένα δικανάκι. Έπαιζα και με τις κούκλες μου, αλλά προτιμούσα να υπάρχει δράση στα παιχνίδια. Μεγαλώνοντας η σχέση μας παρέμεινε το ίδιο δεμένη και περισσότερο ουσιαστική. Θυμάμαι ότι ο Κώστας με έπαιρνε μαζί του όταν πήγαινε εκδρομές τα καλοκαίρια. Ακόμα και όταν πήγαινε με τις κοπέλες του, ήμουν η μικρή του αδελφή».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.