Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Νατάσσα Θεοδωρίδου: «Πολύ έντιμα λέω ότι στο πρόσωπό μου δεν έχω παρέμβει»

Τι θα μπορούσε να κάνει για την γυναικεία ματαιοδοξία η Νατάσα Θεοδωρίδου;
«Πολύ έντιμα επαναλαμβάνω ότι εγώ στο πρόσωπό μου δεν έχω παρέμβει και ας λένε διάφορα για μένα. Όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι ξεβάφομαι πολύ καλά και βάζω μια καλή κρέμα. Γυμναστική από την άλλη δεν έχω κάνει ποτέ στην ζωή μου. Και σε ότι αφορά την διατροφή μου δεν προσέχω. Εννοώ ότι ποτέ δεν τρώω πολύ και οι μόνες παρασπονδίες που κάνω οφείλονται στα γλυκά τα οποία μου αρέσουν πάρα πολύ και ποτέ δεν μπορώ να τους αντισταθώ. Εξάλλου ποτέ δεν είχα ιδιαίτερη εμμονή με το βάρος» τόνισε στο Hello.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.