Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Γνωστός τραγουδιστής δηλώνει: «Πούλαγα φιστίκια ξυπόλητος στα επτά μου στη Τρούμπα»

Για τα δύσκολα παιδικά του χρόνια μίλησε γνωστός τραγουδιστής σε πρόσφατη συνέντευξη του. Με αφορμή το βιβλίο που ετοιμάζεται για εκείνον αποκάλυψε στιγμές που τον σημάδεψαν.
«Ετοιμάζεται ένα βιβλίο για την ζωή μου και όχι τόσο για την καριέρα μου, αλλά για τα δραματικά παιδικά μου χρόνια. Κι όταν λέω δραματικά το εννοώ... Πούλαγα φιστίκια ξυπόλητος στα επτά μου στη Τρούμπα. Εμένα σε ένα εργοστάσιο με πόρτα την κουβέρτα. Δεν κατάλαβα ποτέ πως ήμουν παιδί», λέει στο Χάι ο Τέρης Χρυσός και καταλήγει: «Αλλά ο Θεός είναι μεγάλος και μου έδωσε το ταλέντο αυτός της φωνής. Μπήκα σε ένα διαγωνισμό στα 17 μου και ο πνευματικός μου πατέρας, Άλκης Στέας μου έδωσε και το όνομα αυτό. Από τότε ξεκίνησε η καριέρα μου. Σε αυτό το βιβλίο θα γραφτούν πολλές αλήθειες», καταλήγει ο τραγουδιστής.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.