Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Πάνος Καλίδης για Eurovision: «Το τραγούδι που θα μας εκπροσωπήσει στο διαγωνισμό είναι πολύ λίγο»

Τι είπε ο νεαρός τραγουδιστής για τον Αγάθωνα και τους Koza Mostra;
Σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Πάνος Καλίδης μίλησε για τον διαγωνισμό της Eurovision και την επιλογή του τραγουδιού που θα μας εκπροσωπήσει. Όπως ο ίδιος τόνισε, αμφισβητεί τα αποτελέσματα του τελικού και δεν πιστεύει ότι είναι το καλύτερο τραγούδι.
«Δεν θα τραγουδούσα ποτέ κάτι στα Αγγλικά. Αποφεύγω να κάνω κάτι στο οποίο δεν είμαι καλός. Σίγουρα δεν θα μπορούσα να υποστηρίξω κάτι στην Εurovision. Δεν συμφωνώ όμως με το ελληνικό τραγούδι που θα πάει φέτος στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό τραγουδιού. Είναι πολύ λίγο για έναν τέτοιο διαγωνισμό. Δεν είναι κομμάτι dance και δεν έχει ευρωπαϊκό άκουσμα και δεν είναι κάτι που θα γουστάρει να ακούσει κάποιος που δεν είναι Έλληνας. Θα το έβλεπα στην 12η θέση. Το «ξεκατίνιασμα» που συμβαίνει γενικά με το διαγωνισμό είναι κάτι που μου αρέσει να βλέπω σαν θεατής αλλά όχι να συμμετέχω. Πρέπει να πάει ένα κομμάτι που να ακούγεται ευχάριστα στο ραδιόφωνο, να έχει views στο youtube, να μπορεί να σταθεί στην Ευρώπη. Αυτό το αποφασίζω και διατάζω δεν ξέρω για ποιο λόγο γίνεται… Το γεγονός ότι αυτό το κομμάτι το ψήφισε ο κόσμος εγώ το αμφισβητώ!», λέει χαρακτηριστικά.
Στην συνέχεια μιλάει για την οικογένεια του και λέει ότι ποτέ δεν θα «πουλούσε» τα παιδιά του για χαρεί την δημοσιότητας. Να σημειώσουμε ότι πολύ πρόσφατα έγινε πατέρα για τρίτη φορά. Είπε:
«Δεν θέλω να μπερδεύω τη δουλειά μου με την προσωπική μου ζωή γι αυτό και δε θα φωτογραφιζόμουν ποτέ για κάποιο περιοδικό με τα παιδιά μου. Μου έχουν προτείνει να το κάνουμε και αρνούμαι διαρκώς».
Όλα αυτά έγιναν στην εκπομπή “Movies and Stars” με τον Γιώργο Σατσίδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.