Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Kylie Minogue: «Θέλω να κάνω παιδιά αλλά ξέρω ότι είναι δύσκολο στα 45 μου»

Η Kylie Minogue θέλει να γίνει μητέρα παρά την προχωρημένη της ηλικία. Στα 45 της χρόνια θέλει να γίνει μητέρα.
«Νομίζω ότι είναι τόσο υπέροχο πράγμα να έχεις μια οικογένεια! Μπορεί να είναι το μέλλον μου μπορεί και όχι. Είμαι ρεαλίστρια, ξέρω πού βρίσκομαι και πόσων ετών είμαι. Είμαι τρελή με τα ανίψια μου! Ανυπομονώ να γυρίσω στην Αυστραλία να τα δω. Δόξα τω Θεώ που υπάρχει και η τεχνολογία. Τα βλέπω στο FaceTime και κάνουμε πολύ αστείες συζητήσεις», δηλώνει σε βρετανικό περιοδικό. Ο γάμος ποτέ δεν ήταν μέσα στα όνειρά της. «Ακόμη κι όταν ήμουν νεότερη δεν ονειρευόμουν τον γάμο. Δεν ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό. Οι γονείς μου έχουν ένα πολύ ευτυχισμένο γάμο και πραγματικά έζησα μια υπέροχη παιδική ηλικία. Η ζωή με πήγε σε άλλα μονοπάτια όμως».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.