Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Αλέκα Κανελλίδου: «Είχαμε πέσει σε έναν ύπνο, όλα αυτά τα χρόνια, με μια καλή ζωή και ένα “χρωστάω”»

Η Αλέκα Κανελλίδου σε συνέντευξή της μίλησε για την οικονομική κρίση και εξομολογήθηκε αν είναι αισιόδοξη για το μέλλον της χώρας.
«Αν δεν αλλάξουμε πολλά πράγματα, δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Να καταλάβουμε ότι δεν γίνονται όλα με ευκολία. Είχαμε πέσει σε έναν ύπνο, όλα αυτά τα χρόνια, με μια καλή ζωή και ένα "χρωστάω". "Ας χρωστάω, και τί έγινε;!". Από την άλλη, ο μεταπολεμικός Έλληνας άρχισε, από τη δεκαετία του '90 να περνάει καλά. Να έχει ένα δεύτερο σπίτι, να έχει ένα αυτοκίνητο για το παιδί του, τα οποία δεν θεωρώ και τόσο τρομερά!», δήλωσε στο «My Salonika». Τα τελευταία χρόνια ζει μόνιμα στην Ραφήνα και είπε αν η αποκέντρωση βοηθά στα δεινά που περνάμε σαν χώρα και αλλάζει η ψυχολογία. «Όχι, βέβαια. Όπου και να 'σαι, δεν αλλάζει. Εγώ έχω 15 χρόνια που είμαι στη Ραφήνα, γιατί μου αρέσει η φύση, η θάλασσα. Πάντα ήθελα να ζήσω και λίγο, έξω από το κέντρο, γιατί είμαι γεννημένη στη Πλάκα. Είμαι γεννημένη κάτω από την Ακρόπολη. Στη καρδιά της Αθήνας. Αλλά, δεν αλλάζει τίποτα σε σχέση με το μέρος που ζεις. Η ψυχολογία σου αλλάζει, από αυτά που ακούς, που γίνονται γύρω σου- είτε έχουμε- είτε δεν έχουμε πρόβλημα. Γιατί όταν ο διπλανός σου έχει πρόβλημα, δε περνάς και εσύ καλά-πώς να το κάνουμε!».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.