Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Νότης Σφακιανάκης: Τον απέρριψαν ποτέ;

Εισέπραξε ποτέ απόρριψη ο Νότης Σφακιανάκης;
«Είχα πάει για ακρόαση σε ένα κέντρο τότε και ήταν μια μεγάλη τραγουδίστρια που ακόμη υπάρχει στο χώρο η οποία δεν επέλεξε εμένα, αλλά κάποιον άλλον. Αν αυτό είναι απόρριψη, ναι με απέρριψε». Πόσο κοντά είναι σήμερα σε αυτό που ονειρευόταν τότε; «Στο απόλυτο. Έχω καταφέρει να κάνω πραγματικότητα το όνειρό μου. Και μέσα από το όνειρό μου να ζω. Έχω νιώσει απίστευτες χαρές, επιτυχίες, αγάπη, πολλά συναισθήματα». Είναι ποτέ αρκετά; «Δεν αισθάνομαι κορεσμό. Πάντα η επιβράβευση και η αγάπη του κόσμου είναι κάτι που θέλεις να συνεχίσεις να γεύεσαι» τόνισε στο περιοδικό ΟΚ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.