Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Σταμάτης Γονίδης: «Το Θεό τον έβλεπα σαν ...μπαμπούλα»

Ο Σταμάτης Γονίδης πιστεύει έντονα στο Θεό.
«Δεν είμαι θρησκόληπτος. Υπήρξα κάποτε! Τώρα πια προσπαθώ να πιστεύω. Αν συνέβαινε, όσο έπρεπε, δε θα ήμουν και αμαρτωλός» τόνισε στο ΕΓΩ. Τι εννοεί λέγοντας «Ήμουν θρησκόληπτος»; «Το Θεό τον έβλεπα σαν ...μπαμπούλα, ενώ είναι αγάπη, είναι πατέρας. Δεν υπάρχει πατέρας που να μην αγαπά τα παιδιά του.» Τι αμαρτίες έχει κάνει; «Μόνο που θα θυμώσω με κάποιον ή θα αισθανθώ πονηρά όταν δω μία γυναίκα είναι αμαρτία. Εδώ ο γέροντας Παΐσιος που ήταν αναμάρτητος και στην σκέψη έλεγε: «Είμαι αμαρτωλός». Σκεφτείτε εμείς πόσο είμαστε. Όλοι μας κάνουμε αμαρτίες. Νομίζω πώς όταν μπορείς να επιβιώνεις σε μία τέτοια εποχή πρέπει να αισθάνεσαι το χέρι βοήθειας του Θεού.»






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.