Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Σταμάτης Γονίδης: Η κατάθλιψη, το τσιγαριλίκι και η… Χρυσή Αυγή

Ο Σταμάτης Γονίδης μίλησε για την κατάθλιψη που πέρασε, τα τσιγαριλίκια, αλλά και την Χρυσή Αυγή!
«Πέρασα κατάθλιψη για μεγάλο διάστημα και δεν μπορούσα να εντοπίσω τι μου συμβαίνει. Τα άρρωστα κομμάτια μου τα πέταξα μόνος μου από πάνω μου. Μιλούσα πολύ με τους φίλους μου και διάβαζα» είπε χαρακτηριστικά ο τραγουδιστής.
Όσο δε για τα ναρκωτικά τόνισε ο Σταμάτης στο περιοδικό «Εγώ»: «Ήταν λάθος. Οι παρέες και οι συναναστροφές που κάνεις παίζουν ρόλο. Όταν έστριβε ο άλλος ένα τσιγάρο και "γύριζε", εφόσον ήσουν παρέα του, έπρεπε να πιεις κι εσύ. Μετά έπρεπε να κεράσεις. Για μένα αυτά είναι μακρινό παρελθόν. Στη ζωή μου δεν θα ξανάκανα τα ίδια λάθη».
Ο τραγουδιστής αναφέρθηκε και στην Χρυσή Αυγή: «Ένας λαός, ο οποίος δεν έχει άποψη, γιατί ψηφίζει λάθος ηγέτες, επόμενο είναι ότι θα εκδηλώσει την αντίθεσή του μ' αυτόν τον τρόπο. Δεν θα ψήφιζα ούτε Χρυσή Αυγή ούτε τα υπόλοιπα κόμματα. Δεν ξεχνώ, αναφορικά με τους πρώτους, πως όταν ήμουν μικρός με πλάκωσαν στο ξύλο οι μπάτσοι, χωρίς κανένα λόγο, εκατό μέτρα από το σπίτι μου».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.