Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 25 Μαΐου 2013

Νίκος Βέρτης: «Έχω συναντήσει ανθρώπους που με έχουν πληγώσει, θυμώνω αλλά ήδη από την επόμενη μέρα, ηρεμώ»

Όταν ο Νίκος Βέρτης θυμώνει πολύ, φτάνει μέχρι και στην οριστική ρήξη;
«Στα λόγια μ΄νο. Μικρότερος ήμουν πιο αλητάκος. Το μεγαλύτερο προνόμιο σε έναν άνθρωπο είναι μα σκύψει το κεφάλι του. Ακόμα και αν έχει δίκιο να ζητήσει συγγνώμη από τον άλλο. Για να εξομαλυνθεί λίγο η σχέση. Εσύ θα νιώσεις καλύτερα έστω και αν εσύ έχεις δίκιο και ο άλλος άδικο. Έχω συναντήσει ανθρώπους που με έχουν πληγώσει, θυμώνω αλλά ήδη από την επόμενη μέρα, ηρεμώ. Πριν βγω στην σκηνή, όταν κάνω την προσευχή μου σκέφτομαι: «Ο Θεός να δώσει δύναμη σε όλους εκείνους που μιλούν άσχημα για μένα» τόνισε χαρακτηριστικά με δηλώσεις του σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό ΕΓΩ. Ακόμα και αν έχουν κάνει κακεντρεχή σχόλια για εκείνον; «Τα άσχημα σχόλια που κάνουν αν τα σκαλίσεις και τους πας κόντρα θα φουντώσουν περισσότερο. Σκύβω το κεφάλι και συνεχίζω και τα αφήνω να σβήσουν.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.