Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 18 Μαΐου 2013

Σταμάτης Γονίδης: «Ζούσα με λάθος τρόπο, λάθος ανθρώπους και σύντροφο. Εγώ ο ίδιος ήμουν λάθος»

Υπήρξε ποτέ στην ζωή του αγνώμων για πράγματα που συνέβησαν ο Σταμάτης Γονίδης;
«Βέβαια. Εμένα ο Θεός μου έδωσε επιτυχίες, γέμιζα τα μαγαζιά και μέσα μου δεν ήμουν καλά. Αυτό είναι αχαριστία» τόνισε στο ΕΓΩ. Τι ένιωθε; «...Κενό.» Για πόσα χρόνια το αισθανόταν; «Για δέκα χρόνια. Ζούσα με λάθος τρόπο, λάθος ανθρώπους και σύντροφο. Εγώ ο ίδιος ήμουν λάθος. Πέρασαν τόσα χρόνια, μέχρι να «καθαρίσω» και να μείνουν πέντε σωστοί άνθρωποι δίπλα μου, οι οποίοι ξέρω ότι με αγαπάνε. Δυστυχώς αυτή η δουλειά σου δίνει την χαρά να σ' αγαπά και να σε θαυμάζει πολύς κόσμος, αλλά συγγενικά πρόσωπα πολύ κοντινά σε στεναχωρούν. Αυτό το αντιμετωπίζει καθένας που είναι επώνυμος. Νομίζουν ότι τους χρωστάς. Ό,τι και να κάνεις δεν μετρά.»
Πέρασε κατάθλιψη, την περίοδο των δέκα ετών ; «Βέβαια. Πέρασα κατάθλιψη για μεγάλο διάστημα και δεν μπορούσα να εντοπίσω τι μου συμβαίνει. Τα άρρωστα κομμάτια μου, τα πέταξα μόνος μου από πάνω μου. Μιλούσα πολύ με τους φίλους μου και διάβαζα.»Πήγε σε ψυχολόγο; «Ναι. Μου είπε: “Μόνο εσύ -και κανείς άλλος- μπορείς να πολεμήσεις και να λύσεις το πρόβλημα”. Έτσι και έπραξα. Γέμιζα με λάθος τρόπο τα κενά που υπήρχαν από τα νεανικά μου χρόνια.» Με τι τρόπο; «Οι επιλογές μου ήταν “λεζάντα”. Δε ζούσα για εμένα, αλλά για να βλέπουν οι άλλοι ποιος είμαι.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.