Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Πάολα: «Ζητάω πάντα τη βοήθεια του Θεού»

Η Πάολα έχει πολύ βαθιά πίστη στον Θεό και όπως αποκαλύπτει σε πρόσφατη συνέντευξη της πάντα ζητά την βοήθεια Του.
«Ζητάω πάντα τη βοήθεια του Θεού και κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ Τον ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όσα μου έχει προσφέρει. Όχι μόνο σε επαγγελματικό επίπεδο αλλά επειδή έχει καλά εμένα, την οικογένεια μου, τους φίλους μου, όσους αγαπώ..», λέει στο You ενώ δίνει το δικό της μήνυμα εν μέσω κρίσης. «Σίγουρα να είναι αισιόδοξοι. Το χρήμα δεν είναι το παν, όμως είναι σημαντικό να επιβιώσεις. Ας κάνουμε όλοι μαζί κουράγιο και μέσα από την καρδιά μου τους λέω να είναι καλά και αισιοδοξία».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.