Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Η Δέσποινα Βανδή ξεδιπλώνει τα συναισθήματά της και ανοίγεται, μιλώντας για τα καθημερινά και αγαπημένα πρόσωπα της ζωής της, την οικογένειά της.

Καλεσμένη στην εκπομπή της Φαίης Σκορδά συζητούν για πολλά θέματα που αφορούν την τραγουδίστρια.
Για τον σύντροφό της, Ντέμη Νικολαΐδη, λέει «Ευχαριστώ τον Θεό που τον έφερε στη ζωή μου, που τον συνάντησα και έγινε σύντροφός μου και πατέρας των παιδιών μου. Είναι πολύ σπουδαίος, για την ακεραιότητα του χαρακτήρα του, το μυαλό του, το ήθος του και όλα αυτά τα χρόνια δεν έχω αισθανθεί να με απογοητεύει ή ξενερώσει. Είμαστε μαζί 14 χρόνια. Το να γιγαντώνεται η εικόνα που έχεις για κάποιον και να μην μικραίνει το θεωρώ σπουδαίο. Τον θαυμάζω. Αν υπήρχαν Έλληνες σαν αυτόν, διότι είναι ιδεαλιστής και ιδεολόγος, θα είχαμε μια καλύτερη Ελλάδα. Είναι από άλλη εποχή. Ένα ιδιαίτερο μυαλό που με βοήθησε να ισορροπήσω, μέσα στη ‘δημοφιλία’ μου στη δουλειά, αλλά και τον τρόπο που φιλοσοφώ και βλέπω τα πράγματα, όπως και να τις δίνω τις σωστές διαστάσεις τους ανθρώπους».
Για την κόρη της Μελίνα δηλώνει πως «Είναι η αγάπη της ζωής μου. Τα συναισθήματα που ξεδιπλώθηκαν με το που απέκτησα την Μελίνα δεν μπορούσα καν να φανταστώ ότι υπάρχουν. Είναι ένα χαρισματικό πλάσμα. Γκρινιάρα περισσότερο από τη μαμά της. Πάρα πολύ ωραία φωνή. Ευαίσθητη, ταλαντούχα, ευγενική γλωσσού.. την λατρεύω».
Ακόμη, μιλάει και για τον γιο της, Γιώργο, που είναι το τρίτο άτομο που ήρθε να γεμίσει την ζωή της λέγοντας «Ο Γιώργος είναι ο μικρός μου έρωτας. Θεωρώ ότι υπάρχει διαφορά με το αγόρι. Είναι πολύ ιδιαίτερο παιδί. Δεν μπορείς να μην τον αγαπήσεις με το που τον γνωρίσεις. Γεννήθηκε με την ωριμότητα ενός μεγάλου. Συμπεριφέρεται πιο ώριμα από ένα 15χρονο παιδί. Ακούγεται περίεργο, αλλά είναι κάτι που δεν το περιμένεις από ένα τόσο μικρό παιδί. Γοητευτικός μέχρι εκεί που δεν πάει. Τον αγαπάς και τον λατρεύεις θες δεν θες. Θα σε πλησιάσει εκείνος».
Ακόμα, μιλάει για το ‘ψέμα’ και την θέση που έχει στην ζωή της, την ‘ζήλια’ και πολλά ακόμη…!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.