Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Κώστας Καραφώτης: «Ε, ναι είμαι ερωτευμένος»

Ο Κώστας Καραφώτης σε συνέντευξή του εξομολογήθηκε ότι έχει ερωτευτεί πολύ αλλά όχι πολλές φορές και σήμερα όταν ερωτεύεται είναι πιο ώριμος.
«Πολύ ναι, πολλές όχι! Δύσκολα ερωτεύομαι, δεν είναι απλή υπόθεση, ούτε αντιμετωπίζω τον έρωτα λες και είμαι κανένα 15χρονο παιδάκι. Σήμερα, στα 35 μου, είμαι πιο ώριμος, ως ερωτευμένος». Όσο για το αν είναι ερωτευμένος απάντησε στο περιοδικό «DownTown Κύπρου»: «Ε, ναι, είμαι... Είμαι ερωτευμένος και είμαι μία χαρά στη ζωή μου. Κοίτα, γενικά αποφεύγω να κάνω μεγάλες δηλώσεις και να ανοίγομαι πολύ σ αυτά».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.