Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Δήμος Αναστασιάδης: «Στην μουσική δεν μου αρέσουν οι ταμπέλες και οι κανόνες»

Συμφωνεί με τον διαχωρισμό έντεχνου και εμπορικού τραγουδιού ο Δήμος Αναστασιάδης;
«Στην Ελλάδα συνηθίζουμε να βάζουμε ταμπέλες. Στην μουσική – και όχι στην ζωή- δεν μου αρέσουν οι ταμπέλες και οι κανόνες. Η μουσική είναι το μόνο πράγμα στην ζωή που δεν έχει σύνορα Μπορούν όλα τα είδη να μπλεχτούν μεταξύ τους. Μου αρέσει να είσαι ο εαυτός σου. Καμιά φορά μπορεί να είναι πολύπλοκος, να έχει πολλές διαστάσεις. Υπάρχουν άνθρωποι που ανήκουν σε ένα δρόμο και άλλοι που έχουν «κλαδάκια». Εγώ ανήκω στην δεύτερη κατηγορία» τόνισε χαρακτηριστικά με δηλώσεις του σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό ΕΓΩ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.