Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

Η Πάολα απαντά στους επικριτές της: «Έχω καταλάβει γιατί γίνονται όλα αυτά»

Στην κάμερα της εκπομπής FthisTv μίλησε η Πάολα και έδωσε την απάντηση της σε όλους όσοι μιλούν αρνητικά για εκείνη.
«Δεν μπορούν να μας ρίξουν στο χώμα τα αρνητικά σχόλια. Είμαι άνθρωπος με συναίσθημα και λογική, μπορεί στην αρχή να στεναχωρηθώ. Έχω καταλάβει γιατί γίνονται όλα αυτά.... Εγώ θέλω να είμαι κάπου αλλού, να μην ακούω να μην συμμετέχω σε όλο αυτό. Ζω εκεί που μπορώ να είμαι εγώ καλά. Η Παολίνα όταν διαβάζει κάτι αρνητικό έρχεται και μου λέει «Μαμά είπαν αυτό, έγραψαν αυτό».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.