Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Νίκος Οικονομόπουλος: «Είμαι πολύ καλά στην προσωπική μου ζωή»

Ο Νίκος Οικονομόπουλος διανύει μια πολύ καλή περίοδο στην επαγγελματική και προσωπική του ζωή.
Ο τραγουδιστής είναι ήπιων τόνων, ωστόσο αυτή την φορά δεν αποφεύγει να μιλήσει για την σχέση του με την Βίκυ Κάβουρα. «Είμαι πολύ καλά στην προσωπική μου ζωή και χαίρομαι πάρα πολύ για την περίοδο αυτή της ζωής μου», δήλωσε στο People και συνέχισε: «Είμαι παραδοσιακός. Μέσα σε μια σχέση πρέπει να υπάρχουν ισορροπίες και να σεβόμαστε τον άλλον». Ο Νίκος Οικονομόπουλος θέλει να δημιουργήσει την δική του οικογένεια. «Δεν παντρεύομαι, τουλάχιστον όχι σύντομα. Όμως πιστεύω πως ο προορισμός του ανθρώπου είναι να κάνει οικογένεια και ν’ αποκτήσει παιδιά. Θέλω να κάνω οικογένεια όσο είμαι ακόμη μικρός, δεν θέλω να φτάσω 40 χρονών για ν’ αποκτήσω παιδιά».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.