Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Οικονομόπουλος: «Η γιαγιά μου με είχε μεγαλώσει και τώρα αισθάνομαι ότι δεν θέλω ακόμη να βρεθώ στην Πάτρα»

Η αγάπη του Νίκου Οικονομόπουλου για την γιαγιά του είναι γνωστή.
Ο τραγουδιστής έχασε την αγαπημένη του γιαγιά, Μαρία, πριν λίγο καιρό. «Ο τόπος καταγωγής σου είναι ο ομφάλιος λώρος που δεν μπορείς να κόψεις ποτέ. Πρόσφατα “έφυγε” η γιαγιά μου, την οποία τον τελευταίο χρόνο κατέβαινα συχνά να επισκεφτώ, καθώς ήταν άρρωστη. Η γιαγιά μου με έχει μεγαλώσει και τώρα που την έχασα αισθάνομαι πως δεν θέλω ακόμη να βρεθώ στην Πάτρα, όμως, παρ’ όλα αυτά, κάτι με τραβάει» , δήλωσε στο People και συνέχισε: «Όταν ένας άνθρωπος σε μεγαλώνει, υπάρχουν μέσα σου πράγματα που δεν τα ξεχνάς ποτέ. Θυμάμαι όταν ήμουν μικρός και χορεύαμε στο τραπέζι. Ήταν χορευταρού η γιαγιά και μαζί με τον αδελφό μου, τον Βασίλη, χορεύαμε πάνω στο τραπέζι και ο παππούς μάς χτυπούσε παλαμάκια. Τον παππού μου τον έχασα το 2006»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.