Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Άντζελα Δημητρίου: «Όλα μου τα τραγούδια μου τα αγαπάω, είναι τα παιδιά μου»

Η Άντζελα Δημητρίου σε συνέντευξή της εξομολογήθηκε αν κάποιο τραγούδι της είναι ξεχωριστό για εκείνη.
«Πάντα όλα μου τα τραγούδια τα αγαπάω εξίσου. Η αλήθεια είναι πως είναι παιδιά μου, πως τα τραγουδάω όλα και τα κάνω ένα με εμένα. Σε αυτή την δουλειά υπάρχουν πολλά καλά τραγούδια. Ιδιαίτερα που αγγίζουν τις καρδιές. Ο κόσμος θέλω να τα αγαπήσει και θα το κάνει όπως κάνει τόσα χρόνια με τα τραγούδια μου. Υπάρχει ένα λίγο διαφορετικό τραγούδι μέσα το οποίο είναι και λίγο πιο κοντά στην νεολαία με ένα ιδιαίτερο ρυθμό, το "Ας πρόσεχες", με διαφορετικό ρυθμό πιο ραπ σε συνεργασία με τον Ominus. Είναι αυτό που αναφέρετε σε οποιονδήποτε άντρα ή γυναίκα που λέει «ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΣ...», δήλωσε στο «bizznews».




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.