Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Γιάννης Κότσιρας: «Η αρνητική κριτική με επιχειρήματα δεν με ενοχλεί καθόλου»

Ενοχλείται από την κριτική ο Γιάννης Κότσιρας;
«Ανάλογα. Η αρνητική κριτική με επιχειρήματα δεν με ενοχλεί καθόλου. Αντιθέτως την εκτιμώ περισσότερο από τα εγκωμιαστικά σχόλια. Θυμώνω όμως όταν διαβάζω πράγματα για το ήθος μου. Όχι, δεν πιστεύω ότι είμαι χαμηλών τόνων. Θεωρώ ότι η πλειονότητα των καλλιτεχνών είναι υψηλών τόνων. Εγώ προσπαθώ να απασχολώ μονάχα με την δουλειά μου. Αν δεν το καταφέρω ίσως κάνω κάτι λάθος ή δεν είμαι για τους πολλούς» τόνισε με δηλώσεις του στο Πρώτο Θέμα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.