Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Νίκος Οικονομόπουλος: «Το άγχος μου είναι να βρίσκω ωραία τραγούδια»

Ο Νίκος Οικονομόπουλος είναι προσεκτικός στην επιλογή των τραγουδιών του.
«Μακάρι να υπάρχουν άνθρωποι που να γράφουν καλά τραγούδια, γιατί για μένα είναι πολύ σημαντικό, ώστε να καταφέρω να αφήσω πίσω μου κομμάτια που να ακούγονται και μετά από χρόνια. Το άγχος μου είναι να βρίσκω πραγματικά ωραία τραγούδια, γιατί χωρίς αυτά δεν είμαστε τίποτα. Τι είναι ο Οικονομόπουλος χωρίς ένα καλό τραγούδι;», δήλωσε στο People και συνέχισε: «Η κάθε μου συνεργασία ήταν εμπειρία για μένα. Όμως έχω δώσει μια συμβουλή εγώ στον εαυτό μου. Δεν μπορώ να ακούσω κάτι από κάποιον άλλο και να πιστέψω ότι με εκφράζει. Η συμβουλή μου είναι: Να είσαι αληθινός, αυθεντικός και να κάνεις τη δουλειά σου. Τίποτα παραπέρα από αυτό. Όλα τα άλλα είναι χάσιμο χρόνου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.